Apr 23, 2010

BAGAIMANA NAK GUNAKAN AUTORESPONDER SECARA PERCUMA?

Hai! Selamat bertemu kembali..

Tentu ramai yang 'skeptikal' bila saya gunakan tajuk di atas. Mungkin ada yang kata macam ni..
"Alaa..gimik je tu..toksah cayalah.."kata si polan...
"Mana ada free..kencing pun kena bayarlah.."kata si polan...
Saya senyum je.... Nak marah buat apa? Saya dulupun macam tu lah jugak. Bagi saya itu pendapat orang yang belum faham tentang bagaimana kita boleh menjana pendapatan dengan program affiliate. Selagi kita tak faham selagi itulah kita takkan bermula. Selagi kita belum dapat hasilnya, selagi itulah kita akan bersikap 'skeptikal' terus-terusan.

Ramai yang minta saya buktikan. Jadi, bagi memuaskan hati mereka, saya paparkan juga contoh SEBAHAGIAN cek yang saya terima setiap bulan dari PROGRAM AFFILIATE TRAFFICWAVE.

Sistem autoresponder trafficwave saya ternyata hebat. Ia bukan saja memudahkan urusan pemasaran saya, bahkan boleh menjadi sumber kewangan yang cukup baik secara separuh atau sepenuh masa. Yang paling menarik, sebagai pengguna saya berpeluang menyertai program affiliatenya secara PERCUMA. 

Dalam program affiliate ini, saya berpeluang meraih pendapatan dengan 4 cara iatu;
  1. Bonus 'Fast-Track'
  2. Komisyen Bulanan
  3. Bonus Kepimpinan
  4. Komisyen 'Guaranteed Traffic'
Dan cek yang saya tunjukkan hanyalah pendapatan dari bonus 'fast-track' saja yang walaupun kecil, tapi cukup untuk menampung sewa bulanan sistem autoresponder ini. (Jumlah ini adalah dalam matawang USD).

Prinsip saya senang saja:
"untuk berjaya dalam perniagaan online, saya perlukan prospek yang ramai. Semakin ramai bilangan prospek, semakin tinggi kebarangkalian untuk saya melakukan jualan. Autoresponder sangat penting untuk saya mendapatkan prospek yang ramai, membina senarai prospek, mengurus dan melakukan follow-up secara konsisten dan automatik sekaligus memudahkan serta menjimatkan banyak masa dan tenaga saya untuk membuat perkara lain seperti bersukan dan makan angin bersama keluarga! Autoresponder memberi saya semua nilai di atas ditambah lagi dengan keberkesanan program affiliate yang terbukti memberi saya pendapatan sampingan dan juga menggunakan sistem ini secara PERCUMA selama mana yang saya mahu..."
Ok lah, pesanan saya jika mahu melibatkan diri dengan perniagaan internet, 2 perkara yang WAJIB anda miliki ialah WEBSITE/BLOG dan juga AUTORESPONDER. Jika tiada kedua-dua perkara ini, janganlah mengharapkan kejayaan dalam bidang Internet Marketing.

Sekian, jumpa lagi di post2 akan datang.

p.s Jika anda ingin belajar membuat website secara PERCUMA, sila dapatkan panduan saya dengan KLIK DI SINI!

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan Autoresponder TrafficWave, sila lihat PRESENTATION SAYA.


No comments: