Apr 28, 2010

AUTORESPONDER SAYA & TEKNIK 'UPSELL'

Hai! Selamat bertemu kembali..

Hari ni nak citer panjang sket..jangan boring pulak..tapi tak baca CONFIRM rugi..

Hari ni, genap 5 bulan saya gunakan sistem autoreponder TrafficWave secara PERCUMA. Meriah suasana...

Sistem Autoresponder TrafficWave ini dah digunakan oleh ahli-ahli pemasaran online professional dari serata dunia untuk membina dan menguruskan senarai prospek, subscriber dan pelanggan masing-masing, sama seperti apa yang saya lakukan serta banyak lagi fungsi-fungsi lain.

Pengusaha restoran gunakan autoresponder...
Network marketers gunakan autoresponder....
Affiliate marketers gunakan autoresponder....
Golongan artis gunakan autoresponder......
Pasaraya besar gunakan autoresponder.....
SAYA sendiri pun gunakan autoresponder...

Mengapa agaknya, pelbagai jenis perniagaan menggunakan autoresponder untuk membina senarai dan menguruskan senarai pelanggan dalaman mereka? Apa pentingnya senarai tu pada mereka?

[Kerana mereka tahu]: Keuntungan mereka ada dalam senarai itu.

Inilah sebabnya mereka-mereka ini memberikan sepenuh FOKUS pemasaran mereka kepada membina seramai-ramainya prospek atau 'leads' ke dalam senarai. Setiap hari mereka memikirkan untuk
menambah seberapa ramai prospek2 baru yang boleh. Semakin besar senarai prospek mereka, maka semakin besar jugalah kebarangkalian untuk mereka menghasilkan jualan dan semakin besar jugalah peluang mereka untuk memaksimakan keuntungan.

Fikir sejenak, pernahkah anda lihat iklan-iklan oleh 'nama-nama besar' dalam perniagaan di internet? Mereka semua meletakkan 'borang' [web form] dalam laman-laman web mereka.

Apa tujuannya?

Tak lain tak bukan untuk menarik pelawat2, menyertai senarai prospek mereka!! Borang ini, umpama menahan lukah atau bubu di sungai...

Mereka membina senarai 'targeted prospects' kerana mereka tahu yang mereka boleh membuat jualan kepada prospek-prospek ini berulang-ulang kali. Autoresponder membuat follow-up setiap hari...Secara tak langsung, melakukan aktiviti yang dipanggil 'upsell' kepada pelanggan sedia ada.

Apa pulak 'upsell'?

Ini adalah teknik pemasaran untuk memaksimakan keuntungan.
[Contoh]: Anda tentu pernah ke KFC, A&W atau McDonalds. Pernah tak anda lihat, semasa mengambil pesanan anda, pelayan tanya anda begini..

"encik, nak tambah french fries?" atau
"anak2 encik x nak cuba banana split?"
"encik nak tambah 1 mc chicken? dapat permainan
percuma...?"

Sebenarnya, pelayan tersebut sedang melakukan aktiviti pemasaran 'upsell'. Selain keuntungan belian asal, dia cuba menambahkan jualan dengan menawarkan produk tambahan.. nampak?

Jika kita mempunyai senarai prospek yang terlalu ramai, kita tak mampu nak melakukan 'follow-up' satu persatu..maka autoresponder mengambil-alih tugas ini secara automatik!

Jika anda fikirkan baik-baik, 'senarai' atau 'mailing-list' ini adalah aset yang paling berharga bagi sesuatu perniagaan. Aset ni perlu diuruskan secara sistematik untuk kepentingan perniagaan jangka panjang.

TrafficWave.net memberi anda peluang untuk mencuba sistem ini PERCUMA selama 30 hari. Nasihat saya, anda rebut peluang ni sementara masih ada..Belajar dan alami sendiri, baca semua 'Training Articles' yang diberi..

KLIK DI LINK BERIKUT
http://tinyurl.com/2du9aam

Sementara anda dalam status 'Free-Trial', saya nak anda tahu yang anda bukanlah bersendirian di sini. Anda boleh hubungi saya bila-bila masa saja jika perlukan bantuan.

Pasukan teknikal TrafficWave.net bersedia menjawab persoalan anda semasa proses belajar menggunakan sistem ini.

Mereka juga ada forum diskusi ahli di mana anda boleh dapatkan maklumat daripada ahli-ahli berpengalaman lain yang sedang menggunakan sistem ini.

Percayalah..sistem ini amat berbaloi. Sekali lagi, ambil peluang untuk membaca semua 'training articles' yang terdapat dalam back-office di http://www.trafficwave.net/login.html

Pemasaran e-mail adalah konsep pemasaran yang paling 'cost-effective' dan cekap untuk mendapat kelebihan dalam perniagaan. Belajar menggunakan setiap 'tools' yang ada kerana ia akan membantu anda melakukan jualan yang berterusan bagi masa-masa yang mendatang.

Bila anda dah bersedia untuk UPGRADE akaun anda, cuma log-in dalam 'back office' di http://www.trafficwave.net/login.html, masuk ke profail anda dan masukkan maklumat pembayaran. Pastikan jangan melewati tempoh percubaan 30 hari tersebut ya..

[DAN] jika anda berminat untuk mendapatkan pendapatan tambahan seperti apa yang saya lakukan dan nikmati sekarang, pastikan anda lihat pelan affiliate trafficwave.

http://tinyurl.com/yjfbbaa

Syarikat ini memberi anda dan saya komisyen 100% sebagai 'fast track bonus' dan juga komisyen bulanan . Ini sangat menarik! Lihat bukti cek saya di blog

http://doiton9.blogspot.com

Dengan 'fast-track' bonus, kini saya menggunakan sistem ini secara PERCUMA. Jangan lupa 'tick' ayat ini "anda ingin menggunakan sistem ini dan MENYERTAI PROGRAM AFFILIATE TRAFFICWAVE.NET, "
semasa upgrade nanti.
Nasihat saya, jangan lepaskan peluang keemasan ini..

Hakikatnya, beberapa top Affiliates sedang menikmati pendapatan tahunan 5 angka dengan HANYA memperkenalkan klien2 baru kepada TrafficWave.net.

Sekian saja, harap dapat makluman dan tindakan positif dari anda.

Layan lagu pun best jugak ni..jom?



No comments: