Aug 5, 2010

Bina Perniagaan Anda Walau Tanpa Produk Sendiri..Suatu Alternatif Hebat!

Hai! Selamat bertemu lagi..

Hooray...tak lama lagi dah nak puasa kan? Bestnya, tak sabar nak berpuasa kali ni..
Anda semua macamana, dah sedia?

Hari ni saya nak kongsikan satu peluang dengan anda semua. Satu alternatif kalau nak buat bisnes online di internet dengan menjadi taukeh Info Produk.

Sebelum tu, saya nak tanya sikit..Anda dah lihat belum program RM20,000 Dalam 20 hari keluaran En Suthan M. ?

Mungkin anda dah mendengar akan produk launch terbaru ini yang tengah meletup sekarang ni di pasaran, dan rata-rata dari anda mungkin nak tahu apa sebenarnya program ini..

Hari ini, saya akan bongkarkan latar belakang En Suthan M. dan produk terbaru keluaran syarikatnya.

Sekiranya anda dah lama dalam bisnes internet, mungkin anda pernah terdengar kisah mengenai Suthan M ni.

Orangnya low profile jer, tapi dia merupakan tuanpunya beberapa produk unik dan popular di pasaran antarabangsa seperti NicheProphecy, IMSutra, YourSimplyStupid (dan banyak lagi!) dan mempunyai network di kalangan ramai otai-otai high profil internet marketer dari US dan UK.

Tapi, yang paling menarik ialah latar belakang orangnya sendiri.

Untuk anda yang ingin tahu, Suthan baru berusia 24 tahun.  Tahap pendidikan dia pun sekadar SPM saja, tak pernah pergi universiti pun. Dia pun dulu bukan kaya mana pun; sampai pernah bekerja sebagai pencuci windscreen dan polish tayar di kedai minyak Projet untuk cari makan.

Jadi, macamana si “tukang polish tayar kereta” ini berubah menjadi “sukses internet marketer”?

Kalau nak tahu kisahnya, boleh ke sini http://tinyurl.com/25o6k8j dan anda baca sendiri cerita saudara Suthan dari laman webnya.

Dia pertama kali menceburi perniagaan internet dengan blogging seperti orang lain. Tapi, sukses pertama En Suthan ialah bila dia menjual produk “rahsia membuat layang-layang” di pasaran antarabangsa (macam tak masuk akal langsung). Untung pertama dia bukan banyak pun, dalam USD32 saja, tapi ini telah menyemarakkan semangat Suthan untuk terus meneroka bidang ini.

Lima tahun berniaga, kini saudara Suthan merupakan salah satu internet marketer tersohor yang terkenal di pasaran antarabangsa . Harga produknya kini mencecah ribuan ringgit, dan dia dah buat “personal coach” kepada beribu-ribu orang dari seluruh dunia untuk menjadi sukses IM .

Semalam, saya terdengar Program ulung Bahasa Melayu yang dilancarkan oleh Suthan M, dan saya excited nak kongsi dengan anda mengenai program baru ini yang diberi nama “RM20,000 Dalam 20 Hari”.

http://tinyurl.com/25o6k8j

Program ini berbentuk “daily step-by-step blueprint” di mana Suthan M akan membimbing anda dengan memberikan anda coaching setiap hari selama 20 hari tentang apa yang perlu anda buat untuk menjana RM20,000 dalamasa 20 hari. Dia menggunakan kaedah “produk launch + infoproduk marketing” dalam sistem RM20,000 dalam 20 hari ini.

Program ini sesuai jika anda:

1. Nak buat program internet sebenar secara halal dan betul dari segi undang-undang.

2. Tak pernah membuat perniagaan info produk dan ingin menceburi perniagaan yang begitu lukratif ini.

3. Ingin mendapatkan “rahsia sebenar” produk launch dan menggunakan idea yang sama untuk perniagaan anda.

4. Nak mendapatkan bombing professional dari internet marketer yang tersohor untuk “reverse engineer” sukses kejayaannya.

Secara peribadi, saya lihat Program RM20,000 Dalam 20 Hari adalah satu peluang bagaimana anda boleh menceburi bidang perniaagan internet dengan nasihat dan tips TERUS dari orang professional seperti saudara Suthan.

Tapi, JANGAN BELI kalau anda tak nak “take action” dengan ilmu yang diberi oleh Suthan ini.

Ini bukan program 'money-game', 'fast cash', ataupun 'duit segera', tetapi cara perniagaan online yang mantap dan evergreen.

Anda perlu TAKE ACTION dan “put effort” sekiranya anda ingin berjaya. Itu hikmahnya..

Rahsia RM20,000 Dalam 20 hari kini telah terbongkar ; Persoalannya, siapa yang akan menjadi jutawan internet menggunakan method ini? Mungkinkah ANDA orangnya?

"Tepuk dada tanyalah selera"

 http://tinyurl.com/25o6k8j

Lihat pesanan video beliau & Salam Ramadhan!

No comments: